Условия на доставка:
Доставка в България
Поръчаната стока се доставя с куриерска фирма СПИДИ на посочения от Вас адрес.
Цена за доставката:
- 8 лв. с ДДС до личен адрес
- 6 лв. с ДДС до офис на Спиди
Цената се начислява към стойността на поръчката. При поръчки над 150 лв. с ДДС, доставката е БЕЗПЛАТНА.
Цената на доставка за ТЕРАРИУМИ е 10лв. с ДДС и се начислява към стойността на поръчката. ДОСТАВКА ТЕРАРИУМ се начислява за всички терариуми, независимо от стойността на поръчката.
Доставки се извършват до 72 часа (3 работни дни) на посоченият адрес при условие, че адресът е актуален, а поръчката е потвърдена и платена.
Международна доставка
За срокове и цени за доставка в чужбина, моля свържете се с нас предварително.
Моля, имайте предвид, че митата и местните данъци се заплащат от купувача. Можете да се обърнете към уебсайта на местните митнически органи на вашата страна за актуални тарифи.
Всички поръчки получени петък следобяд, събота и неделя или по време на официални празници, се обработват в първия работен ден след това. Пpи пoтвъpждaвaнe нa пopъчкaтa щe Bи ce oбaдим зa дa пoтвъpдим нaличнocттa и нaчинa зa дocтaвкa.
Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. Заплащането на дължимата цена на стоката става чрез превод на сумата по банков път или наложен платеж. Ако трето лице се ангажира с приемането и потвърждаването на получаването на поръчаната стока от името на първоначалния клиент, направил поръчката, се задължава да заплати формираната цена.
Ако клиентът не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъдат осигурени достъп и условия за предаване на стоката в регламентирания срок, поръчката се счита за невалидна и "Ню Мистери" ООД се освобождава от задължението да извърши доставката.
В случай, че клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на посочения адрес, той поема за своя сметка разходите по доставката.
Връщане и замяна на закупена стока
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
- Запазена оригинална опаковка (чл. 51, ал. 1, т.7 от ЗЗП)
- Не са налице повреди по опаковката.
- Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.